Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PS3 - Temat główny - II
Działa, ale dużo osób w jednym momencie się pcha do kodów i system głupieje. ;c
Reply
Jak dodać fifę13 na origin ?
Reply
A jak mam wpisać? XXXX-XXXX-XXXX?

Dodam jeszcze, że jak wpisywałem i zatwierdzałem, to takie coś było [...]valid card[...], a co ma karta do kodu?
Reply
No, wczoraj pobiłem mój rekord w BF3 w headshot'cie- 426 metrów(M98B). Wiem, że mało, ale rzadko kiedy gram na podboju(wtedy mapki są większe) i nie mam za bardzo jak tyle ustrzelić.

I chciałem się spytać- co lepsze- PDW-R(mam) czy F20000?
Bo nie wiem czy dalej nabijać na szturmowcu, bo tylko na nim nie mam wszystkich odblokowanych broni. W zwiadowcy, techniku i wsparciu zostały mi do odblokowania tylko zdobyczne bronie.

Ale teraz jak tak patrzę to PDW-R ma siłę Huh Mam go od 2 dni a już jest na 5 miejscu w rankingu broni.
battlelog.battlefield.com/bf3/pl/soldier/killer-ery1/stats/802201630/ps3/

Wiem, gram mało czasu dlatego tyle mam przegrane a taki mały lvl...Poza tym pierwszy raz mam do czynienia z FPS'ami
Reply
Obie bronie są dobre, ale mi się lepiej grało F20000. Ale niech się wypowie miSZCZ IceKnight.
Reply
Mi zależy na tym żeby nie strzelał(F20000) z szybkością P90 -.- Bo w P90 amunicja kończy się po 2 sekundach...
Reply
PDW-R ma mały zasięg. Na krótki dystans lepsze jest P90 (tłumik płomieni, laser). Dla Szturmowca najlepszy jest AEK-971 lub M16A3, chociaż F2000 też daje rade.

AtUP: Gracze z ligi grają P90, a to o czymś świadczy. Tongue
Reply
Dawno nie grałem w BF'a, oba karabiny są dobre, mimo wszystko lepszy PDW-R.
Reply
Jak chcesz. Obie bronie są dobre, a PDW możesz używać na każdej klasie. Tongue Graj tym czym ci się lepiej gra. Generalnie potem będziesz miał takiego skilla, że wszystkim będziesz dawał radę.

Z broni medyka dobra jest ta podstawowa Amerykańców, ale kałach już według mnie ssie. F2000 jest bardzo szybkie i ciężko nim wybić większą grupkę wrogów na raz, bo robi większy spam niż zadaje obrażeń.
Reply
AEK'iem próbowałem i jakoś nie przypadł mi do gustu. Ja jestem przyzwyczajony tylko do broni a'la UMP-45/PDW-R i snajperek powtarzalnych(głównie SW-98 i M98B)
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)