Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The Darkness Project 4: Team Battle
#1
Video 
Witam. Szukałem tematu o tej grze, ale nie znalazłem.

Jest to przeglądarkowa strzelanka w której prowadzimy swoją postać-nadajemy jej nick, kupujemy broń i gramy. Grafika nie jest oszałamiająca, ale i tak jak na gry tego typu jest bardzo dobra

Quote:
Rozdziały tematu
1. Początki w grze
2. Bronie
3. Artefakty
4. Przedmioty
5. Turnieje
6. Nagrody dzienne
7. Medale


1. Początki w grze
Po zarejestrowaniu się na stronie darkness-project.com możemy rozpocząć grę. Na początku posiadamy tylko jedną broń, zwaną Glock 18. Jest to najsłabsza broń w całej grze. W górnym prawym rogu mamy: 2 monety(nasze monety), dolara(nasze dolary), gwiazdkę(obok nasz poziom) oraz ile mamy wbitego expa i ile expa potrzeba do następnego poziomu.
Na górze mamy zakładki:
Battlezone- tutaj wybieramy pokój, w którym będziemy wbijać poziomy i zarabiać kasę.
Profile- tutaj jest nasz profil, w którym wybieramy sobie umiejętności, a także możemy zobaczyć liczbę fragów(czyli ile osób zabiliśmy), wynik drużynowy, ile flag zwinęliśmy w pokoju na zabieranie flag, ile wygraliśmy turniejów i ile razy nas zabito. Mamy tu także pokazane nasze bronie, artefakty i przedmioty. Dodatkowo wybieramy tam nasz strój- człowieka(human), cyborga(cyborg) lub mutanta(mutant). Po zaznaczeniu wybieramy wygląd naszego stroju.
Settings- w tej zakładce ustawiamy datę urodzenia, kraj pochodzenia, możemy coś napisać o nas, a także zmienić nick za 1 dolara. Niżej mamy możliwość zmienienia naszego dotychczasowego hasła. Po prawej stronie ustawiamy opcje grafiki, głośność muzyki i dźwięków oraz sterowanie.
Shop- w tej zakładce możemy przede wszystkim kupić broń, artefakty oraz przedmioty. Po lewej stronie możemy przez SMS'a kupić dolary i monety(ja z tego nie korzystam, dla mnie to strata prawdziwych pieniędzy, ale kto jak uważa)
News- tutaj możemy poczytać niusy-tzn. informacje na temat dodanych broni, rabatów, dodanych mapek itd.
Clans- w tej zakładce możemy zgłosić się do jakiegoś klanu, jak i założyć swój(trzeba mieć minimum 15 poziom i 5000 monet). Aby złożyć podanie należy kliknąć na klan do którego chcemy dojść, a następnie na przycisk.
Leaders- tutaj możemy zobaczyć liderów gry-osoby, które zabiły innych dużo razy, a same zostały zabite mało razy, przenoszą dużo flag, wygrywają dużo turniejów. Osoby te dostają więcej monet w nagrodzie dziennej

Pod listą pokojów, mamy:
By ...- wyszukiwanie pokojów według podanych przez nas kryteriów
Strzałkę- odświeżenie listy pokojów
Create- stworzenie pokoju
Join- dołączenie do pokoju
Spectate- oglądanie wydarzeń w danym pokoju

Gdy klikniemy create to:
Room name- nazwa pokoju
Gametype- Deathmatch[DM](wszyscy na wszystkich), Team Deathmatch[TDM](drużyna vs. drużyna), Capture The Flag[CTF](przenoszenie flag, drużynowe)
Max users- maksymalna ilość graczy w pokoju
Min level- minimalny level, który może wejść do pokoju
Max level- maxymalny level, który może wejść do pokoju
Show enemy nick- pokaż nick przeciwnika(czy w pokoju ma być pokazywany nick)
Password- hasło do pokoju
Po lewej stronie wybieramy mapkę.


2.Bronie
Na początku gry mamy jedną broń- Glock 18(jest najsłabsza w grze). Po zebraniu odpowiedniej liczby monet i dolarów możemy zakupić nową, lepszą broń.
Typy broni:
Pistolety
Pistolety maszynowe
Shotguny
Karabiny Szturmowe
Snajperki
Ciężkie bronie maszynowe
Bronie energetyczne
Elementale

Tylko na przeszkodzie do kupienia stoi nam jedna rzecz- umiejętności. Po prawej stronie koło broni mamy napisane statystyki broni, a obok Need skills(wymagane umiejętności). Jeśli do jakiejś broni potrzeba 5 accuracy(celność), 3 strenght(siła) i 1 explosion(eksplozja) musimy mieć takie umiejętności, które możemy wybrać po wbiciu poziomu w zakładce Profile. Gdy już je będziemy mieć, możemy kupić broń.

3.Artefakty
Artefakty możemy kupić w zakładce Shop, w zakładce Artifacts. Artefakty dodają nam umiejętności, bez potrzeby wbijania następnych poziomów. Niestety kosztują one dużo dolarów, dlatego ma je dosyć mało osób. Gdy spotkasz takie osoby, bardzo trudno będzie je zabić...

4.Przedmioty
Możemy je kupić w zakładce Shop w zakładce Items. Możemy tu kupić takie przedmioty jak kamikaze(gdy ktoś Cię zabije, wybuchasz), ochronę po odrodzeniu, +3 granaty po odrodzeniu itd. Są one czasowe, większość jest tylko na 24h.

5.Turnieje
W turnieje możemy wejść w zakładce Battlezone w zakładce Tournaments. Możemy je staczać od 3 poziomu. W turniejach wybieramy, ile chcemy dać monet i dolarów do wygrania. Jeśli jest to turniej drużyna vs drużyna kwota dzielona jest na pół. Minimalna kwota monet, jeśli nie dajemy dolarów, to 50, a jeśli damy dolary 0. Dolary można dawać co 2; 2,4 itd...

6.Nagrody dzienne
Nagrody dzienne dostajemy, gdy będziemy codziennie logować się do gry.
NAGRODY DZIENNE, GDY NIE JESTEŚMY NA LIŚCIE LIDERÓW:
Pierwszy dzień-100 monet
Drugi dzień-125 monet
Trzeci dzeń-150 monet
Czwarty dzień- 175 monet
Piąty dzień- 1 dolar

7.Medale
Medale dostajemy po wykonaniu jakiegoś zadania(zabicie 2,5,10 ludzi pod rząd, wbicie 10,25,50 poziomu), za zdobycie medali lub za rozwinięcie danej umiejętności(do 1,5,10). Nasze medale możemy zobaczyć w zakładce Profile w zakładce Medals.

Myślę, że wszystko jest wytłumaczone! Zapraszam do zarejestrowania się do gry na stronie http://www.darkness-project.com .Gry nie musimy ściągać!

Ja osobiście posiadam 13 poziom, broń to M16(Szturmowa)
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)