Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minecraft [cz. 5]
Zacne Huh
Nie polecam wchodzić w to Dodgy
Reply
Chce ktos Ithan ze skonczonym rynkiem czy robię to dla nikogo? Big Grin
Reply
Macie jakieś pomysły co do serwera? Tak się zbieram i zbieram... kasę już mam, ale nie za bardzo wiem, jaki typ zrobić...

Aryan:
Nie, nie chce...
Reply
Hardcore. Big Grin
Reply
Hardcore, jest już server skkf... mi chodzi, o coś mniej znanego...
Reply
Coś takiego Dodgy



Reply
I tak nic z tego nie wyjdzie bo twoje serwery są żałosne. Wolałbym kupić premium i grać na znanych serwerach niż bez wydawania złotówki grać na twoim.
Reply
Nie chcesz, to nie graj... sam jesteś żałosny... ja się bynajmniej nie rządze: Oddaj mi te diaxy, bo ja hostuje server...
ekchem... ignoruj użytkownika mam juz szczerze ciebie dość... wreszcie spokój
Activuś:
Nie chciałbym kopiować niczego od sławniejszych youtuberów...
Reply
Jestes kolejna osoba ktora bierze 'inspiracje' jako 'kopiowanie'. Nie kopiujesz, tylko inspirujesz sie ich wyobrami i pomyslami. Haters gonna hate, norma. Jednak i tak trudno znalezc ludzi.
Reply
Mogę ci pomóc z serwerem ,Fb , Sv miałem serwer , ogarniam komendy.



400 post !!!!!!!!!!!! Fak Jea
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)